varför?

jag har en underlig känsla i magen.. jag vill att den försvinner.. jag vill inte ha den där...
den är obekväm, den gör mig illa..
var det idag?? som jag verkligen såg dig för sista gången? det får verkligen inte vara så...
jag hatar den där jävla kärringen!! hur fan kan du göra sådär??? har du inget annat för dig än att klanka ner på folk hela tiden!! VI hade en lösning.. MEN den dög ju inte!! HUR FAN KAN DU VARA SÅ PANTAD???

JÄVLA KÄRRING!!! BEHÅLL DIN FULA JÄVLA HÄST FÖR JAG TÄNKER DÅ ALDRIG HJÄLPA DIG NÅGON MER GÅNG.. JAG FÖRSÖKTE HJÄLPA DIG MED ATT FÅ BORT HENNE, FÅ HENNE SÅLD..! OCH TILL EN MÄNNISKA SOM DU TILLÅMED TYCKER OM!!! OCH SOM ÄLSKAR HENNE MER ÄN DU ANAR! MEN NEJ DÅ!! DET DÖG VÄL INTE.. JÄVLA FINNE!!! JAG HATAR DIG...!!!!


VAD FAN HAR DU MED "MIN" HÄST ATT GÖRA?? JAG HAR BESTÄMT MIG, DET ÄR MIN HÄST!! HON SKA BLI MIN..!
MEN ATT S-E ÄR SKYLLDIG DIG PENGAR, SKITER VÄL JAG I????????????????? OCH ATT DU SKA KRÄVA PENGAR SOM HAN ÄR SKYLLDIG DIG AV MIG? DÅ TAR DU FAN FEL PÅ PERSON!!! FÖR JAG TÄNKER INTE BETALA 15 TUSEN.. GLÖM OCH DRÖM.. KÄRRING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag är så besviken på dig, jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0