suck...

Här är man duktig... kommer ihåg att sätta Wildfire på inspelning.. det blir inspelat... tänkte se det imorgon (som jag alltid gör. kollar på måndagar) OM inte min pappa RADERADE skiten!!!!!!! Så jäkla snällt av han!

-Jag menade de ju inte....
-nänä -_-'

Så, nu är ja sur på pappa å han säger förlåt stup i kvarten...
Han frågade oxå om man kunde köpa boxarna xD
Dom finns tyvärr inte å köpa i sverige.. :(



Dessutom är min rygg lite läskig nu... i en veckas tid har jag inte haft någon känsel på en fläck på ryggen... det är skit äckligt.... det började med när jag alltid klev ur duschen så kom det smygande... men sen försvann det alltid... men nu har det varit såhär i snart en vecka KONSTANT!! det försvinner inte..:S hel skumt... vill inte gå till läkaren heller... inte än... tkr det kan försvinna nu! jätte skönt med en "sockerdricka fläck" på ryggen ._.

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0