mitt hjärta

Det är sjukt... jag har lust att bara lägga mig å skrika å grina för jag saknar dig så... hur fan kunde livet bli såhär?? jag har ännu en gång känt när hjärtat har brustit om och om igen... Jag försöker alltid att inte tänka på dig... men i tuffa tider glider jag alltid tillbaka och får panik... inatt drömde jag om dig igen... vi var lyckliga, hade all tid i världen.. det var bara du och jag, min underbaraste... jag kan inte skriva med ord på hur mycket jag saknar dig... jag kan inte ens försöka förklara... lever du fortfarande?? vart bor du nu?? finns du kvar?? kämpar du fortfarande??

Jag minns dina andetag i mitt ansikte, jag minns din lena mule mot min kind... din doft.. jag minns dig som du var.






Jag älskar dig...


Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Bor hon inte kvar vid Sven-Erik och Helka? <3

2010-01-15 @ 16:18:57
Postat av: Sabina

Men du får väll ta reda på om hon lever inte eller sånt.

2010-01-15 @ 21:06:51
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0