en kaffe....

igår vid anna-maria varade enda tills idag kl 3:P hehe.. eller jaaa... från halv 10 igår tills 1 halv 2 satt vi å kollade på hockey hemma hos Emil å skrek för full hals, apploderade, sjöng allsång till nationalsången.. Nämde jag att vi kollade på hans storbilds tv? :D Sverige vann så klart.. eller vann å vann.. vi tog hem bronset iallafall=) SJUKT bra match!!!  sa jag oxå att jag jätte gärna ville flytta dit..? till hans lägenhet asså.. Inredd å klar?? Vem tackar nej till det menar jag??:O Emil får jag tydligen med på köpet.. för han ville ju inte lämna lägenheten.. men men... jag vart mest inpaddad på hans säng (SJUKT SNYGG, hur nu en säng kan vara snygg?) hans ps3, hans tv, hans hemmabio system, hans 2 jävla datorer!! O___O SKITSTOR TOA utanbadkar >.< Enda minuset på lägenheten tror jag!!!!!!! grrrr.... för er som inte vet slängde ju vi ut vårat badkar som vi hade här i huset, det var ju ingen mer än jag som badade :( saknar det...


idag eller jaaa, ikväll händer inte mycket... ska snart sätta mig å spela tv spel... mitt nya spyro spel kom ju igår och jag hann ju inte spela mer än två timmar.. suck... annars vette fasen.. betala spelet kanske??:P men det får mamma hjälpa mig med, jag är ju så liten å fattar fan inte ett skit hur det funkar..haha : )

Sen så ska jag manipulera min bror så jag får sno hans lägenhet på måndag-tisdag iallafall, saknar bebba å agnes :(

nu måste jag sluta.. för min dator piper xD

Kommentarer
Postat av: Maria

Du får se till att bada hos mig nästa gång du är här då :)

2010-01-07 @ 09:11:49

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0