äcklig

jusssste... äcklig är vad jag känner mig just nu..!
håret är inte på den bästa sidan, mitt ben har fucka upp sig, fortf. ingen känsel på ryggen, jag har ont i tån oxå eftersom jag slog i den i morse.. kunde vart den andra tkr jag, men nej då... JUST DEN TÅN JAG OPERERADE! >.<
Tack...


sovit dåligt har jag oxå gjort... varit så varmt.. har försökt trycka in mig i springan mellan väggen och sängen men gick inge vidare, för att ja ska komma ner där måste jag nog bara väga 3 kg, jamenar det eftersom min fot inte ens får plats.. xD
ja sen var jag ju nervös inför idag... kul.. det var roligt! men tror inte att en till H&R kurs är någe för mig... tyvärr!


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0