14/8-07

Jag vet inte ens vart jag ska börja... har suttit å läst familjen Wååk's bloggar.. har en klump i halsen och vill bara grina.. jag känner inte familjen, eller Linus som dog.. jag skänker ändå en tanke till dom.. jag kan inte tänka mig hur det känns att förlora en i familjen. en lillebror och son...

Men när jag läste deras bloggar kom allt tillbaka med Johan.. Alla minnen, alla känslor.. jag minns precis hur det var...
när man fick reda på att han var död, att han aldrig skulle komma tillbaka.. fina allas lilla Johan...
Det är tungt och skriva om dig, det är ofattbart.. även fast det är 3 år snart, sen du försvann.. du var 16 år.. 16 år.. det är fortfarande svårt att förstå.. även fast det blir lite lättare med tiden att inse att du aldrig kommer tillbaka... jag saknar dig så sjukt mkt.. fan vad jag saknar dig..
jag kommer nog aldrig förstå att du inte kommer tillbaka, jag kommer alltid sitta å lyssna efter din moppe...
jag försöker minnas dig som du var, inte som du är nu..
borta föralltid..

» 5/1-91 ~ 14/8-07, Johan Nilsson Huopana Vila i frid


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0