undanskuffad!

Jag känner mig undanskuffad! det här är inte kul längre...

nu har jag hållit mig undan tillräckligt för din del... och inte har det blivit bättre... jag försöker faktiskt.. men jag kan inte se dig försöka.. ja det är jätte kul att du hittat tillbaka till din gamla vän.. verkligen! men måste ni vara hela tiden?? nu menar inte jag att du ska sluta vara med din gamla kompis.. jamenar bara att du kanske ska tänka lite längre å se dom andra som finns å hålla dom kära... rätt var det är kanske dom inte finns i din närhet längre...
fortsätter det här vet jag inte om jag vill försöka längre..



Du sårade mig rejält igår.. även fast vi inte ens pratade med varandra...




jaaa,  kalla mig gärna tönt för jag tar det upp här.. men vetu? jag vågar inte säga det här till dig... jag är rädd för hur du ska reagera...

Kommentarer
Postat av: gunnar

talk to me...

2010-02-19 @ 09:28:12

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0