TLOS - DOTD

jaaa, klarade spyro spelet idag... DEN simplaste grejen hade vi missat.. satt säkert i 3 timmar med den där igår å inte hittade den.. fast den var framför näsan på oss hela tiden ungefär -_- å det första jag hittade idag... vart arg på fienderna som gömde den tydligen, slaktade dom rejält! äckel... å där.. plopp när dom var döda.. dök den upp... HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! ah spelet är 100% nu iallafall.. :P



Nej, nu ska jag hänga med i maddes tajm så jag förstår vad hon säger å gör... vad hon gör är hemligt... Anna vet ju självklart om jag säger att det har med robin å göra.. haha xD




jag har en strimma lyckorus nu, å kan äntligen lägga Spyro åt sidan :) tills mina nya två kommer!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0