sjuk

idag är jag så sjuk så jag hostar sönder mina lungor och kan inte andas genom min näsa.... dock ingen feber tror jag men svettas som en gnu... kanske... bara kanske ska jag byta min mys tröja mot en vanlig?? xD denna är ju igentligen en rid jacka.. haha...

jag har sjuk humor idag..


Mamma, Se mina vackra spyro spel... Ser du vad dom saknar dom jag inte har??? :O
Jag har inte första spelet "The dragon" inte har jag "A hero's tail" heller.. annars har jag alla som hör till playstation :)
BRA VA??:D

Spyro: the dragon

Spyro: gateway to glimmer
Spyro: year of the dragon
Spyro: Enter the Dragonfly
Spyro: A Hero´s Tail
The legend of spyro: A new beginning
The legend of spyro: The eternal night
The legend of spyro: Dawn of the dragon


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0