Rouge Gan!


Idag kom han.. Min fina pojke... gud som jag har längtat i en veckas tid... å nu är han är... kan knappt fatta att jag är med häst igen... :O jag känner mig redan mycket bättre inom mig å glädjen spred sig i hela kroppen... SEN när vi lämnade bilen till fagersta vart jag å frysa som inåt helvete... satt med sätesvärmare och högsta värmen på bilen alla fläcktar mot mig, hade jennys jacka + min jacka... mössa å vantar.. å ändå frös jag... -_-'

nu sitter jag här och knarkar panodil å tycker synd om mig själv... feber, hals ont å jätte trött... :/
SÅ JÄTTE KUL NÄR MAN HAR FÅTT HEM HÄSTEN! imorgon blir det bara att åka dit å fixa i stallet sen kvälla dom å dra hem igen... hoppas pappa eller mamma kan ställa upp å skjutsa mig.. orkar inte åka buss !


<3


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0