Borlänge färd!

HÄNDELSERIK JÄVLA DAG JÄVEL!!!>.<
vi skulle hämta hö... en annan histora är det..

jaaa, när vi åkte till borlänge idag var allt lungt ända tills det hoppa fram en Älg mitt framför bilen... Jenny skriker... pappa slänger sig på bromsen.. å sen vejjar han undan i sista stund! vi var verkligen Skit nära på att drämma rakt in i älgen.. pappa sa nu senare att han tänkte köra ner i diket först, men älgen han flytta på sig så han "åkte tillbaka" på rätt sida vägen igen..:S

sen så berättar pappa att här var det 2hästar och 1åsna lösa förut mitt på vägen, bla bla bla...
vi äter på burgerking:D (Jag fick som jag ville;)
åker och hämtar transporten.. får (fel?) transport... är ÄNTLIGEN på väg hem... åker en bra bit på väg.. när jennys skriker: DET STÅR ETT STORT DJUR MITT PÅ VÄGEN! vi åker närmare, vi tror ju det är en älg igen..
men gud så fel man kan ha... för mitt på vägen står en jävla ISLANDSHÄST! >.<
jag å jenny hoppar ur i farten... försöker locka på den... den följde med, ända upp till grinden.. där ser vi.. GRINDEN ÄR TRASIG! ut springer en fet jävla sepe stor häst jävel som måste ha haft damp.. jagar upp islandshästen å så springer dom 2 iväg... grrr.... pappa å jenny efter dom!

själv stod jag kvar med en grindtråd (SOM VAR HEL!!!:D yeeeey) å försöker göra så att den lilla shettisen inte smiter ut... lätt det, sammtidigt som man ska hålla koll på dom andra 2 hästarna ifall dom kommer och vill in...



efter mkt om och men får vi äntligen in dom i hagen igen, går till huset och frågar vilka som äger hästarna...
vilka gör inte det då... JO DOM I HUSET!!!!!!!!!!!!!! SOM STÅTT Å TITTAT PÅ OSS!!!!!
hallå! om en bil stannar vid en HAGE med ens HÄSTAR i.. dessutom har bilen HÄSTSLÄP och VARNINGSBLINKERSERNA PÅ!

börjar man inte fundera då om det är nå fel kanske??:S

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka jävla nötter

2010-02-10 @ 08:20:52

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0