akuten

jaaa så fick vi åka in till akuten idag.. haha... jag fick iallafall penicillin så om jag inte blir bättre nu då dör jag av svält! fan.. det enda jag typ har kunnat äta på en hel vecka UTAN att det har gjort ont och som jag tvingat i mig, är soppa... jätte kul! jag ska aldrig köpa korv på OK nåmer...... det var efter den korven som jag blev sjuk.. jag lovar er!!


blev inge rida idag heller... men min kusin var jätte snäll och tog ut han åt mig så han fick röra på sig... jag är lite avis... har betalat för hästen osv nu i en vecka å har inte ens ridit på honom... haha :P


fan nu vill jag bli frisk

Kommentarer
Postat av: Anna

Men vad ställer du till med unge!! Se till å bli frisk snart älskling ;)! <3

2010-02-21 @ 01:26:52
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0