Vit prins å svart hagga!!!

Jaaa, det hade jag å Anna med å göra idag... skojj..:P
det gick uppför, fort, fortare å ännu mera uppför JÄTTE FORT!!!

Känslan går inte att beskriva när man har 500 kg REN hästkraft under sig i flera minuter å världens snabbate fart.. när man får tårar i ögonen å ler upp till öronen... DET kallar jag kärlek..

annars vare en lugn dag på stan å leta present till karro, snackade skit med Susanne inne på hemtex.. vad vi snacka för skit kan ni fan få klura på för vi säger inget.. haha
Så stod jag inne på djuraffären å valde mellan hampa blads plast blomman eller den utan hampa blad..
Gissa vilken jag valde;)

Å så köpte jag nya högtalare som Anna kärade ner sig i.. w00p w00p<3



Skit bild, yes bästa hittills iallafall =)
Ni får bättre bild sen när jag fixat hemma å datan är på plats.. höhö


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0