Kalmar och läskig gubbe!!

Jaa, nu är vi då framme i Kalmar.. finns inte så mycket att göra faktikst.. har precis kommit till baka från "stan", käkade nere på grillen å sen letade vi oss yrbollar fram till konsum.. jag var duktig å hitta.. (=

Så när vi var på väg tillbaka till stugan vi har.. som igentligen inte är så vacker som ni ser:P


men iallafall.. så när jag, morsan och sys skulle gå hit till stuga (vi hade dumpa av pappa vid hotellet där alla andra var) så skulle vi gå grusvägen vid slottet.. men nej eftersom det stod en gubbe där nere i mörkret så ville inte mamma gå där, så vi vända å gick åt andra hållet. Då kommer smarta Julia på att vi skulle gena vid kyrkogården, sagt och gjort.. där gick vi.. rakt fram, för att sedan mötas av en VÄLDIGT HÖG MUR.. Och för att vi skulle komma ner så var vi tvugna å hoppa.. jag var självklart med på å hoppa ner, det kanske bara var 3½ meter ner till vägen.. fick jag? nej.. så då vände vi å gick mot andra hållet.. Mamma gick lite före mig och Julia, vi haar ju som vanligt ingen koll någonstans.. hehe.. så när vi tittar upp från marken ser vi mamma med väldigt scary min ståendes å kolla åt höger.. Självklart tittar vi oxå dit, vi höll på att skita på oss för vem står inte där på andra sidan häcken med bara 2 gravar emellan oss, om inte Gubben som stod i mörkret vid grusvägen.. Det började ju kännas lite läskigt när vi var på en kyrkogård å mötte en sån gubbe.. så vi skyndade på stegen väldigt mycket då min syrra vänder sig om och säger; HAN FÖLJER EFTER OSS!!!!!!!!!!!!!!!!

Gissa vilka som kom ut små springandes från kyrkogården efter mycket om och men, med paniken speglandes i ögonen.. hehe, sen tog vi VÄRLDENS omväg för att hitta till campingen.. höhöhöhö




Skit läskigt att vara i Kalmar ju..!!!




Jag vill hem :(



                                                                       XoXo


Kommentarer
Postat av: Anna

MEN FYYY!!! jag skulle ha bajsat på miiig x(

2009-09-07 @ 12:34:56

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0