igår...

ja vafan hände??? ena stunden satt vi i sunnansjö och spelade twister, andra stunden var i Ludvika inne på Solo å pratade med Bingo.. :P Sen helt plötsligt hade jag en skinktoast i handen utanför Solo.. hahahahaha...
Sen var vi på donken å käka pommes å så åkte vi hem innan det blev slagsmål... precis när vi satte oss i bilen vart det slagsmål... skönt å slippa det... killen fick åka ambulans fick jag höra... dock får han faktiskt skylla sig själv då han slog fel person först..

Nu ska jag snart packa ihop mina grejer.. tvätta av sminken å gå hem så jag kan käka något.. 6 koppar kaffe har jag hunnit dragit i min sen klockan 12 ^^

Jag undrar vad exakt jag drack igår.. gratis fylla hade jag iallafall.. å full vart jag.. när jag kom in i Smb.. haha..


Aja, tack för en Underbar kväll..! =) Den kunde inte ha varit bättre..  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är väl klart det har våran vänskap har betytt för mig. och nej det är inget jag kastat bort.

Jo ja ville/vill bli kompis med dig, men just nu går de inte. det är för tidigt de funkar liksom inte.

Vi får se hur det går i tiden, som ja sa förut de tar tid

2009-09-27 @ 20:20:37

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0