herregud

jaaa, jag säger då det... igår fyllde ju min syrra år.. så jag skulle baka... mjo... kladdisen vart inne lite för länge i ugnen:P den vart inte bränd iallafall bara inte kladdig.. haha.. sen skulle jag baka mardrömmar men dom hade ingen pasta färg eller svart karamellfärg nere på varken konsum eller ica så det vart kärleksdrömmar istället.. :P Vanliga drömmar fast med röd karamellfärg och lakris strössel! :D gött.. Sen.. bakade jag något som jag ALDIRG har gjort förut.. å jävlar i helvete vad gott det var:O
slänger in receptet så ni åxå kan göra dom.. mest för min mosters skull för jag märkte hon tkt om dom.. =) 

annars vare en chill dag.. =) Gunnar var här så vi kollade på Ghost rider... eller jaa, jag kolla å hon sov.. haha... ^^

idag får vi se vad som händer... pappa kommer hit iallafall på en kaffe.. sen ska jag ta mina ben å gå ner i källaren(!) å hämta cykeln för att cykla hem.. ^^ 

DOM HÄR SKA VI GÖRA ANNA!!!!!!! NYA FAVVISAR! vi kanske lyckas med dom iallafall? xD


Mintchokladbräck

200 g mörk choklad
200 g vit choklad
mintessens eller mintolja - några droppar
100 g polkagrisar, krossade

Smält den mörka chokladen i vattenbad eller mikro. Rör ner några droppar mintessens. Häll i en liten form, och låt det stelna. Smält sen den vita chokladen, rör ner några droppar mintessens och de krossade polkagrisarna. Häll över den mörka chokladen, och låt det hela stelna.

När allt är hyfsat hårt, skär i lagom stora bitar, och förvara svalt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det såg ju skiiitgott ut!! :D

2009-09-20 @ 20:09:47
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0