....

jaaa... igentligen borde jag packa för att vi åker till kalmar imorgon.. men är inte nå sugen alls..
jag skulle lungt kunna stanna hemma..

idag händet det inte så mycket, var i stallet å donade.. sen kom Emma å vi kollade på Elliots sadlar.. sen red jag å drog hem.. fikade med familjen + mormor. sen åkte vi till stallet jag och mamma å släppte in hästarna å kvälla dom, så tog vi å hämtade syrran i smb. hon var ju inte med å fikade så nu vart hon väl sur på mig för jag fikade med FAMILJEN.. lol :P

nu ska jag ut å ta en cigg sedan käka så måste jag väl packa... HATA KALMAR!!!!!!!!>( nej då...

min å mammas konversation lät så här nyss..
Mamma: "Kom ihåg å ta med kuddarna imorgon"
Jag: "allihopa?"
Mamma: "nej, du får apselut inte ta med dina 14 kuddar, 2 räcker!"
Jag: "happ, vad elakt. :( "

HUR ska jag klara mig på bara 2 kuddar i TRE dagar?:O 

Kommentarer
Postat av: fiia

Vill ha så som du Typ fast en annan blomma sen mitt namn Fiia Wadenrud

2009-09-04 @ 10:35:05
URL: http://wadenrud.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0