ändrat småsaker

nu har jag ändrat lite små saker på bloggen... vikket resulterade att jag nästan höll på att kasta ut datorn, å bet katten i svansen nästan.. jaa... men nu är jag nöjd iallafall (=


Annars har jag inte gjort så mycket idag, vart i stallet, lekt med Emil, åkte å handlade med mamma så skulle hon å Jimmy sätta upp en hylla i köket som jag ser dom inte gjorde.. men då gick ja ner till Gunnar istället.. henne tycker vi om... japp.. hon mådde inte så bra efter allt som hänt nu så då hjälpte jag henne vara barnvakt så kollade vi lite på idol sen gick vi upp till lägenheten å satte på filmen: Meet the spartans bra film för dom som har samma humor som oss... höhö



imorgon ska ja oxå boka bord till mig, anna å pappa nere på skolan.. (=

Sen fyller ju syrran fjortis!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha knäppa smågrejer du ändrat ;)



När ska vi gå å äta? :)

2009-09-17 @ 15:51:17

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0