Soc. & kladdkaka!!

Jaaa, idag var jag först ner till skolans restaurang och bjöd Anna på mat.. :) det var skit gott!!
kommer inte ihåg riktigt vad det stod på menyn men skit samma... 3rätters middag för 75 kr är billigt!!

Sen så skulle jag vara på Soc vid halv två.. träffade gunnar därimellen och kollade på alla korkade ettor som tog skolfoto -_-' herregud...
men iallafall.. så när jag kommer dit till soc och funderar över vem fasiken Jesper var.. jag tyckte apselut jag kände igen hans namn! (tänker inte skriva efternamnet på honom!) jo men sen när han kommer där i korridoren så ser jag ju.. det var ju min gamla LÄRARE!!! okej.. han var väl inte min lärare direkt men vi hade honom på någon lektion och han var i sällskaps rummet Varje dag! han var även fadder åt oss faddrar så vi träffade honom varje dag i en så kallad lektion, fast vi hade inte lektion vi var bara där å prata skit :P
jätte kul.. han kan mig innan å utan eftersom han stöttade mig så mycket i 7an, 8an & 9an. så vi satt mest å tjåla lite blajj om hur jag hade det hemma å om jag gått ut gymnasiet osv osv.. kul å träffa han! På trosdag nästa vecka kommer han hit kl 9!! NIO!!!!!!!!!!!! jag går ALDRIG upp så tidigt! -_-

Får se om jag är här hemma eller om jag är i lägenheten! =)

Nej nu blire kladdkaka med mamma, jimmy,helena, sys & emil..<3 

Kommentarer
Postat av: Maria

Får du nån peng då?

2009-10-07 @ 09:37:57

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0