Rensat datan

åherre gud ja vad jag har rensat datorn... tagit bort spel, bilder, videos och flyttat filer hit å dit...  Nu har jag bara saker som jag använder kvar... vissa filer jag verkligen Ville spara tex. bilder från LA festen, Elliot, fester osv osv har jag dumpat in på X-hårdisken..  min data är nästan ren nu... bara nästan... ska köra en virus sökning å kolla innan jag drar till stallet..

jag ska nog ta å dra ner på konsum å köpa en billys å jag har något å käka när jag är i stallet.. om jag orkar.. senare idag ska jag dra hem till morsan å kolla hur mina nya fiskar mår, hoppas dom inte är uppätna eller slaktade av Rekan... hehe... hoppas iallafall dom känner sig välkommna haha.. det var inte positiva vibbar dom fick av Rekan.. han var helt uppblåst å jaga runt på dom.. men det gav sig tillslut.. han kanske insåg att dom inte gjorde något hot iallfall.. ska städa akvariumet oxå... känns så tråkigt att jag inte kan ta med dom till lägenheten....   :( gör jag det Vet jag att dom blir slaktade.. inte av Rekan.. utan av Ebba och Agnes... maha.. 

Nej nu ska jag nog göra mig klar å dra mig åt morgårshammar.. :)

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0