julsånger...

ysh, jag å svenska.. snart ger jag upp.. när jag är osäker på ett ord så googlar jag... höhöhöhöhöhö:P

ajja.. imorse, det var faktiskt imorse klockan var inte ens 8!! så vaknade jag av att jag sjöng julsånger.. :S
jag vaknade precis när jag mumlade på "änglarna dansar i himmelens fröjd, de dansar för dig och de dansar för mig." Men jag undrar verkligen om den går så?? hursom, jag orkar inte bry mig.. så mumlade jag iallafall, å jag har den fortf. i huvudet... den gör så mitt huvud sprängs snart! jävla skiiit fan...


Nej nu ska jag ladda kameran å sen ta den till stallet för att få nya bilder på Evita..
så ja kan fixa klart med filmen.. =)



Jussste, har jag glömt å nämt detta??
Min bror är Azzooooooooom!!!!!!!
8D

jag är avis.......
jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få skjuta en älg.. ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Du får väl ut med Leif i skogen du med då.. Har jimmy fått sin licens?

2009-10-20 @ 09:13:35
Postat av: gunnar

jag har ett gossedjur som är en älg, och den är ganska stor. Du kan få skjuta på den :D

2009-10-20 @ 20:26:48
Postat av: Josefin

Till Maria: Nej, Jimmy har inte fått sin licens än.. Men om Leif är med och "övervakar" och han oxå har en "bössa" så får Jimmy skjuta.. eftersom han klarat antingen skjutningen eller skrivningen kommer inte ihåg vilket=)

2009-10-22 @ 13:48:46

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0