AoG!<33333333

jaaa... Alltid händer det något när jag är med Maddä, ALLTID!! som igår... vi hade varit hemma vid henne å dega lite efter bilåkningen.. senare så går vi upp till lägenheten och ut för att röka... jaa gissa vem som stänger dörren å drar ner handtaget så det går i lås??? jo, Maddä!!!!!!
Jag fick lite smått panik å gapa NEEEEEEEEEEEEJ! hon fatta ingenting, jag prata nog för snabbt oxå,, men hon kom ju på vad hon gjort.. vi såg nog ut som ugglor båda två.. haha... jamenar, vafan skulle vi göra? utelåsta på balkongen.. ingen nyckel.. å knapp batteri i telefonerna, ringde Jimmy i ren panik, försökte med helena.. (fick som vanligt inte tag på dom :P ) ringde mamma talade om vad som hänt.. hon garva.. men hon fick iallafall ringa å försöka få tag på dom... gick inte... så fick mamma den JÄTTE bra idén att vi skulle hoppa ner från balkongen å gå till helena för att hämta jimmys nyckel.. skoj... sagt å gjort.. vi hoppade ner, hoppa å hoppa.. tror vi hängde oss över å blundade faktiskt.. å gick till helena... hela vägen bad jag en bön att hennes port skulle vara upplåst, eftersom jag inte hade lust att försöka klättra på husväggen eller kasta sönder rutan med en sten... Japp, Jag höll andan när jag la handen på portdörren... tog ett djupt andetag å drog... ÖPPEN! 8'D tacka lite snällt å hämtade skit nyckeln så vi kom in... minen på jimmy var jätte jätte fin när jag berättade vad som hänt...  x)

Härdan efter SKA jag ALLTID ha nyckeln i fickan eller ha någon som sitter i soffan IFALL någon skulle låsa ut oss igen... haha...

vi fick vårat äventyr igår kväll/natt... + ont i benet... skoj! nu efter kan jag skratta åt det här.. men i "stundens hetta" hade jag fan smått panik:P 
Jag älskar Maddä ändå... utan henne tror jag inte jag skulle leva idag.. så många ggr hon har hjälpt mig i dom svåraste stunderna.. Hon är den enda som man gör ingenting med... Dessutom är hon den bästa vännen jag någonsin haft, eftersom vi kan läsa av varandra så jävla bra.. Undrar om vi har lekt förlänge i livet? jag kommer inte ens ihåg hur vi träffades.. inte mamma heller..:P antar det var på hockeyn!

AoG<3

Säger som maddä; Tur vi inte fick gå från morgårn!!


Kommentarer
Postat av: gunnar

åå nu fick jag en tår i ögat

2009-10-23 @ 18:50:35

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0