7 oktober

Jag har blogg torka totalt..!

röök ihop med en person jag inte vill bli ovän med.. men serriöst.. jag har väntat på mina piercingar i 4 veckor nu! hur svårt äre att bara ta med dom till skolan å ge till min syster?? vah..
Så tänkte jag vara snäll å inte skriva hennes namn (har lite för mycket dumt folk som kollar min bdb:P )
Men hon avslöjade sig själv.. så hon får skylla sig själv om någon knackar på hennes dörr.. haha..

Jag fick iallafall Samtal idag från H, jag tvingade honom låta bli att åka till hennes skola.. HAHAHAHAHAHA
känner mig ganska elak igentligen..men men..


Jag är lycklig! Vann mitt träns! :D

nej nu ska ja röka å dricka te!

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahahahaha! lite bajs skadar väll inte, är bara du säger till om du vill leka med Emil igen :)

tack för hjlpen igen!

kramar

2009-10-08 @ 07:26:05
URL: http://ninna85.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men vafan hon får väl skylla sig själv om hon är så dum:P

2009-10-08 @ 10:57:15

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0