2/10 - livet suger

När vi äntligen trodde att allt var över å du skulle bli bra igen så blev det värre.. FAN FAN FAN FAN FAN!!!!
Hur mycket ska man igentligen stå ut med? hur mycket ska Du stå ut med?
Jag är riktigt glad att jag struntade i att festa idag... och valde att vara hemma.. vem vet annars vad som kunnat hänt?? Jag hade säkert gått till dig å spendera natten med dig.. vilket jag kan göra nu med.. men nej.. jag vill inte se dig såhär.. det tär på mig... jag älskar dig Ängel.. utan dig vad är jag då?

Du får inte dö!
Kämpa Älskling!!

Nu kan vi bara hoppas på det bästa.. ;__;

Jag vill bara att du ska må bra nu..


DU FÅR INTE DÖ!!!!!! Jag älskar ju dig ;___;


Kommentarer
Postat av: maria

tackar :) lägger till dig oxå :) ska läsa lite nu :)

2009-10-03 @ 12:54:46
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: Sabina

Vad är det som hänt?? Finns <3

2009-10-03 @ 17:34:36
URL: http://smebacksflikka.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0