1/10

yeeey, ny månad, nya tag!
var ett tag sedan jag skrev men har varken haft tid,ork eller lust..
jag vet inte ens vad jag ska skriva mera.. ? kanske att jag börjat hjälpa till på Elliot igen.. E & D kom nästan krypandes om min hjälp.. hehe..:P
Nej inte bokstavligen.. Dom frågade.. så på måndagar har jag honom igen.. sen har jag ju Evita på onsdagar å torsdagar.. nästan fulla veckor.. och kanske "samhällsjobb" på fredagar.. HAHAHAHAH! tack farmor :P

Imorgon ska jag iallafall upp kl 8, möta farmor kl 9.. sen ska vi fixa massa grejer..
kommer nog hem på eftermiddagen tror jag..  då ska jag sätta mig ner å skriva brevet till B.
sedan blire att gå upp på vinden.. mwiip 8O
Sen på kvällen äre fest! 8D
åh KANSKE KANSKE äre Solo senare.. hoppas:*



Jag kanske är efter fan vet jag... men jag har verkligen fastnat för denna låten.. tycker den är skit skön å bara lyssna på eller softa till =)

Nu ska jag slänga ner mig i sängen med en bra bok!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej Josefin! Tack för din kommentar och det är grymt bra att du redan har köpt tre rosa band och funderar på plånboken också! Helt underbart! :) Jag hoppas att din kompis mormor klarar av cancern och fortsätter kämpa så hon blir en av dem som överlever!

Fortsätt gärna att följa min blogg hela oktober ut! Kram

2009-10-02 @ 09:13:27
URL: http://www.metrobloggen.se/livetutanmamma

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0