tjao...

denna helg var sjuk! fy fan.. har aldrig skrattat så mkt någonsin..! Bästa var på lördagen.. då vi skulle rida ut..:P jag fick låna en häst som stod i stallet, snäll var hon iallafall.. men SEN, asså serri.. jag hinner iallafall rida med ut i 10 min!!! då bara pang boooom liggar jag på marken, har en häst ovanför mig... rullar undan å fort upp på fötter, självklart blir hästen rädd för polen som står där inne bland husen, å springer hem..  jag vänder mig om mot linas mamma å frågar; åh nu då?  hon får panik å ringer lina, lina fick åka å hämta mig.. ^^
sååååå, jag fick bjussa på Tårta.. HAHA!! 8'D


jag tror inte ett skit på att ni fattar vad som hände.. men jag är hel iallafall, lite öm här å där å har ett fettma blåmärke på röven! ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

kolla in bloggen , & kommentera :))! följ den gärna,

säg vad du tycker om den nya designen!! snygg blogg btw xd

2009-11-26 @ 16:18:07
URL: http://wadenrudsflikka.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0