lalalalala,

Helt onödigt igentligen... men fan vad jag hatar dig! du är så jävla falsk... lyd din mamma du.. du kommer ändå aldrig finna kärleken! åh att din oskuld är speciell? lilla gumman, HELA du är fukkin speciell!!! INGEN förstår sig på dig.. haha.. du är så ful så det finns inte... att jag la mig i ditt lilla liv var för att du bad mig om det, du ville ha hjälp.. jag försökte faktiskt,, haha...
Om jag skäms för dig?? vafan tror du?? tönt!! vettu? Tillomed MIN syrra är Mognare än du! å då skiljer det ändå fåse 7 år imellan er?? xD

Jag ska Aldrig, ALDRIG mer ens säga ditt namn.. jag ska inte ens titta på dig eller ännu bättre, Prata med dig! :D



Nej, nu ska ja packa klart.. för nu fan drar vi =) hejdå! syns på söndag! å då kanske vi har en rolig sak med oss=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ööh va? vad händer?

2009-11-20 @ 12:22:44
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0