Träningsvärk

yeeeey... för första gången på länge har jag träningsvärk.. :D

Jag har ingenaning om vad jag har gjort som varit annorlunda från alla andra dagar.. :P  Den värsta av dom alla är den jag har i armen.. sen kommer nog v. ryggmuskel (Latissimus Dorsi, vet jag att den heter!) å sist recuts någonting.. Magmuskeln högst upp! :P jag kom nyss på att jag stängde ena sepe grinden igår.. den man får ta i allt man äger å har med.. anna vet vilken jag menar för vi lagade den förut!! ;)

Jag ska slå vad med pappa om att jag kommer klara att köra hans orbitrac i 30 min utan stopp före honom! önska mej lycka till.. för jag är död efter typ 6 min.. hahahahhahahaha ;)

Nej nu ska jag klä på mig så jag kommer iväg till Arbetsförmedlingen i tid å sen ska jag hem till anna.. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

heeeeeeeeeemma hos mig! :D

2009-05-05 @ 12:06:28
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0