sova = underbart

När jag väl fick sova min ynka timmar inatt så sov jag.. fick en hjärtattack tror jag när kl ringde halv 6.. :P sista gången jag kollade på kl i natt var den 20 över 3!!! Jag var jätte trött, tänkte inte alls, det var inte ens varmt, det var tyst! men kunde jag sova? Nej!!!! >(
Det sög..
Som tur är... klarar jag mig en hel dag på bara 10 min sömn..^^ det vet jag.. för har man spenderat 36 timmar i en kö och sovit på en parkbänk mitt i stockholm i 10 min för att sedan gå på konsert mitt i natten så jaa då vet man det.. =)

Igentligen borde jag plugga nu.. men orkar jag? nej.. för det jag kommer läsa kommer inte fastna iallafall ..


hanna.. Jag vet du tjatar på att jag ska göra "min dag" video, jag tror du får vänta!

Kommentarer
Postat av: Alek

du är fan störd :P

2009-05-18 @ 10:52:39
Postat av: .

vad är det du pluggar till?

2009-05-18 @ 11:41:06
Postat av: Anna

Haha jaa det vet man precis hur det känns ;) Körskolan i morrn?

2009-05-18 @ 23:37:23
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0