sommaren..

jag älskar sommar.. det är så mycket mer som händer då.. nu är det tävlingar planerade varenda dag typ!=)
var på en idag å det gick kanoners... 166p räckte till en 4 plats iafl! Min snygging vann hela skiten.. jävlar vad fin häst det var... O__O jag å susanne satt å kolla på framridningen å så kommer den in.. jag lovar jag gapade å pekade.. ! så jävla snygg. så där ska jag fixa elliot.. jamenar.. dom är precis samma ras! å ellis ser inte ut så alls.. :O

å så fick jag värdens sötaste sms idag! som gjorde min dag! :*

vi tackar Glenn för all jäkla hjälp idag! han är guld! :D
 puss!

Kommentarer
Postat av: Baso

ve4m får du sms av?

2009-05-02 @ 14:35:57
URL: http://www.baso.nu

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0