sms krig!

Ja! inatt hade jag sms krig! med vem? 5 stycken!!!! vad ville jag? Inte en jävla aning.. x)
Knepig dröm jag hade iallafall... undrar vad den betyder?:S

idag har jag iallafall blivit röd.. hjälpte Vera med höet.. fixa med vattenslang till hagen.. sen var vi 3 stycken starka kvinnor + en klen karl som bar upp ett badkar till hagen ;D så satt vi bara å dega sen, hela tiden...
så gick jag väl hem å när jag kom hem var ju pappa skit sur som vanligt.. "tack fatt du gjorde som jag bad dig!"
Jag la mig inte i ifs så mycket, jag är redan på dåligt humör och vill inte bli på mer.. som vanligt höll jag bara med, le å nicka, le å nicka..dock tänkte jag...
SKA JAG KLIPPA JÄVLA GRÄSET KANSKE MAN SKA HA EN JÄVLA GRÄSKLIPPARE OXÅ?? Å SEN EN SÅN DÄR GREJ SOM DU SKULLE VISA!!!!!!!!!!! ELLER?? Ò_Ó

ja jag älskar att skriva med stora bokstäver.. sådäså!

Jag blir nog sittandes i skitbacken resten av mitt liv å ruttna!


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja du och caps alltså;) <3

2009-05-31 @ 21:18:24
Postat av: jessica

visst (: men e it såå bra ;p

2009-06-02 @ 20:35:55

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0