Jag dör..!

Jag har aldrig skrattat så mycket som jag skrattade åt Cajsa idag.. ! det är helt sjukt...
" - Nu anfaller du mig inte!!
BANG*
- HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA "

"- Har du fiskar?
-  ja?
- Simmar dom?
- va? ja?
-asså ja menar, är de sånna som lyser?
- HAHAHAHAHAHAH, det är neontetror ja...
- ja, som simmar?"

"-får jag gå i gödselstacken?
-får jag filma?
-ja men får ja?
-ja det får du..
(går ner i gödselstacken)
-JAG SJUNKER!!
-hohohohohoho nejdå..
-Jag har hästbajs i skon :("

Cajsa Blir Nockad Av Evita! :'''''''''''''D

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHA :D Underbart^^

2009-05-29 @ 02:03:51
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/
Postat av: Alek

HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA

2009-05-29 @ 20:20:42
Postat av: Jessica :D

hahahahhaha xD it varje dag man får skratta sååååå mkt :D<33333

2009-05-29 @ 20:21:52

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0