fel saker?

Varför kommer man på fel saker i efterhand när man redan gått där ifrån? Jag har säkert Miljoner repliker som jag skulle kunna ha sagt och jag har Miljoner svarsrepliker till dom andra replikerna.. men nej.. det dyker inte upp någonting när man väl står där, istället blir man bara arg och frustrerad å kan inte göra mer än att hålla tårarna och ilskan inne så man inte ska explodera..



hm... jaaa... jag ska börja plocka hem mina grejjer från stallet idag... funderar på om jag inte måste ta mig en titt i garaget för att se så det verkligen finns plats.. det är ju inte direkt lite grejjer jag har.. ^^ Jag räknade lite löst imorse.. 4 träns, 2 kompletta sadlar, ca 10 täcken, 5 grimmor, reflex paket, 7 schabrak, longerings grejer, 2 grimskaft, rycktlåda med grejer, medicinlåda.. å massa jävla mer..  detta kommer bli tungt.. men vill inte dom ska slita på mina grejjer om dom inte ska köpa.. :/

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0