Evita, Evita...

Jaa... Halv 6 vaknade jag idag! mäktigt förvånad..  kul å vakna före kl..!:P så jag klädde på mig å gick till stallet.. å vad finner jag där.. Evita i paddocken? wtf! var min tanke.. sen kommer en glad Mantha.. Jag trode ALDRIG jag skulle se henne i stallet så tidigt!:P så när vi slängt ut alla hästar var kl halv 7.. mjahaa.. å nu då.. så vi gick in å fixa.. så vart kl 7 då gick jag hem å mantha till skolan.. så bestämde vi att vi skulle träffas i stallet halv 9.. eftersom vi skulle lasta 9.. :P
Det var ett Helvete att lasta henne.. kul när man har en häst som hoppar FRÅN transporten MOT mej och Mantha! >(

Jag orkar inte berätta allt nu då jag är så sugen på att göra klart filmen!:D men iallafall så blev hon sprutad i båda kotorna på frambenen och knäna å sen båda bak! skojj! nu vet vi iallafall vad det var som var fel..! skönt!;)

fan va bråttom jag fick nu.. hahahahahaha... :P

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0