Elliot

Idag fixade jag Elliot.. Hejja mej! så mycket kunde jag sluta hålla på med han.. det var inte långt till tårarna men Hey, Anna stöttade verkligen HELA tiden! <3 så när han var klar.. satt vi ute å funderare vad vi skulle göra.. så vi bestämde oss för att gå på en promenad med honom.. bus hästen SKREK hela tiden efter sina vänner.. Duger jag inte längre? frågade jag honom.. då vart han tyst å gick from som ett lamm efter mig.. haha.. :P
Vi gick mot väderbacken å svängde av vid grusvägen hemåt igen.. Anna var rädd hela tiden att tåget skulle komma å skrämma skiten ur hästen.. men han är ju inte rädd för något.. Om inte en skidåkare i blå skiddress kommer susande förbi så..

Så frågade David om jag kunde rida igenom honom å kolla vad som är fel.. så det ska jag göra på tisdag.. Äntligen ska jag få rida! De sista 3 månaderna jag hade honom fick jag inte rida Alls! det sög fett! verkligen!

Nu ska jag ta en fika med mamma sen kallar duschen!

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0