Detta är jag!

Jag är Josefin, 19 år fyller 20 i juli.. jag bor i Morgårdshammar..  Jag hatar skit snack och tänder ganska fort om någon/något händer.. Jag försöker må bra men om något går emot mig blir jag ganska besviken på mig själv och stänger in mig.. Jag hatar verkligen att jobba och skulle lätt kunna sova hela dagarna.. jag glider oftast bara med när det gäller saker och har jätte svårt att säga nej.. Jag har oxå jätte svårt att få vänner eller släppa in folk i mitt liv, då jag blivit sviken många gånger.. jag skäms över mig själv.. jag känner mig oftas värdelös.. jag blir att må dåligt när mina vänner mår dåligt..
Jag har jätte ofta problem med magen.. jag har förlorat min vän till döden..
Men..
Jag har underbara vänner som jag gör allt för.. jag skulle Aldrig byta bort mitt liv med någon annans.. Min enda förebild är min minsta kusin som jag älskar mer än allt.. "dom" brukar säga att min glädje sprids till andra.. jag har oftast för mycket energi än vad jag kan hantera.. jag kan äta hur mycket som helst och går ändå inte upp, jag går ner istället.. jag kan måla/skriva ut mina känslor.. jag har en underbar brorson som jag skulle kunna dö för..
jag är glad att jag lever.. jag älskar min familj och mina vänner..

försök inte laga mig,
för jag är inte trasig..
Jag är bara jag...



Kommentarer
Postat av: Baso

<3 du är stark som lägger ut det här :)

2009-05-31 @ 09:10:28
URL: http://Baso.nu
Postat av: Jessiiica^^

Haha okej^^ (::: ja vakna halv 6 idaaag ;)

2009-05-31 @ 14:19:26
URL: http://fiaslillasyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och jag har vuxendamp som dom i ligan kallar det ;)

Älskar dig bruden min"!

2009-05-31 @ 21:20:05
Postat av: Helena

Du är bäst josefin, bara att komma till mig och det är något, dörren står alltid öppen för dig.



Många kramar

2009-05-31 @ 23:36:32
URL: http://ninna85.blogg.se/
Postat av: Gunnar

saknar dig så himla mycket <3<3

2009-06-03 @ 07:59:13

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0