Aldrig Aldrig!

ALDRIG Ska jag lämna dig igen!!
Det gör så ont att se dig så här.. kan du inte bli frisk? :(
Om bara D kunde säga JA! så skulle jag åka på en gång med dig till ATG!

Nu när E har fått sin nya super ponny kommer hon inte bry sig lika mycket om en trasig ponny kanske?

Även om du inte kommer  vara ridbar längre.. så kommer jag kämpa för att få skriva på ägarpapperet på dig..
Även fast jag kanske inte är världens rikaste person, ska jag göra Allt för att du ska må bra och få stanna hos mig..
ända in i det sista..


Jag älskar dig av hela mitt hjärta.. förlåt mig så mycket..

Kommentarer
Postat av: Anna

<3333

2009-05-21 @ 10:26:44
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0