ägarbyte papper å skit

så har jag bara några papper kvar att skriva ut om ägarbyte.. det här suger verkligen..
Pratade med uppfödaren och fick reda på MASSA jag inte visste.. det är sjukt mycket man ska göra.. inte bara skriva på å se glad ut nej nej.. man måste skriva på, skicka in papper i orginal och registreringsbevis som bevisar att han verkligen är arab och tagel ska man skicka in, chip nummer å MASSA jävla mer.. >(
Varför jag gör detta? för att det ska bli rätt..!  och D fattar ingenting.. hohohoho...



Hörru Ella, jag såg ett spöke igår.. igen..! denna gången när jag kom ut från toa.. har märkt at varje gång jag nu går ut från den toan blundar jag med ett öga.. jag vill inte se den igen.. så när jag lagt mig å pratade i telefon knakade det hela tiden i mitt rum.. å som jag berättade förut.. klamp klamp på mitt dun täcke.. jag ska plocka undan det nu.. fyller ingen funktion på golvet.. möjligt vis som matta kanske.. ^^
jag somnade inte förns halv 3 - 3 inatt.. vaknade 5.. av mig själv igen.. :P
Men det gjorde inget.. för det var sol och klar blå himmel ute! så mysigt.. var helt själv på vägen oxå.. förutom när jag mötte min gamla jobbar kompis som prata å pratade å pratade!^^ tänkte ringa å väcka hela min telefonbok.. men jag vet att folket skulle bli sura på mig..
Men det gör inget, jag är glad idag..
Idag blir det ett Ja eller Nej!
å så kommer ju Cajsa:D

Kommentarer
Postat av: Jacce

Du får gärna ringa å väcka mig :)

2009-05-25 @ 23:06:33

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0