9 maj!

Idag gick jag upp kl kvart i 7.. fast nej.. jag hade kl på kvart i men kom inte upp ur sängen förns kvart över.. Slängde i mig en snabb frukost och begav mig sen till väderbacken! >( när jag var där upp så var det MASSOR av folk... har nog aldrig blickat så snabbt över en folksamling som då:P hittade på Hannele iallafall å hjälpte henne att bära in varorna till fiket.. så torkade jag borden.. så mötte jag Emma å Fille, dom tjuvade med mig för jag var ju bättre i matte.. o_O aja tänkte jag så jag följde med dom å fixade nere vid paddocken.. Jag satt å drack kaffe när dom jobbade.. hehe..  :)

Så mitt i allt ringer Mantha å säger att hon har en galen häst hon behöver hjälp med så då var jag med dom i stället.. :D
det gick bra iallafall... Rosett och vantar vann dom! Grattis!:D


Senare så var vi ju och firade Emil på hans 1års dag, stora pojken!  tiden går så fort.. vi ska dit imorgon igen... jag saknar honom och Elsa redan...   wieeeee  :D
Kort kommer när jag orkar lägga in dom


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0