snö!

jag hatar snö.. bort med snö äckel! BLÄ! försvinnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
precis när man tror att våren är på väg kommer mer snö.. varför? jag vill inte ha mer snö.. fatta... ingen vill ha mer snö.. >.<

jag har jätte mycket jag måste göra idah känns det som.. jag måste äta, sen städa, sen städa ännu mer. sen tvinga i mig en cola (eftersom min mage säger nej varje gång numer..) =( plugga lite japanska så jag blir klar.. woho..
Jag måste börja tänka på vad jag äter igen.. det är ju bara att välja.. söt/"fetta" saker eller ha jätte ont i magen å må illa... >( det är inget som sitter uppe i huvudet.. det har bara blivit så.. jag älskar pizza, bk's, kakor, bullar och tårta! men inte min mage tydligen.. höhö..
idag var jag iallafall uppe värsta tidigt! vaknade runt 6. sen gick jag till stallet och släppte ut hästarna kvart i 7, gick hem å käkade, 10 skulle jag vara tillbaka i stallet för då skulle Ullis komma. så var jag där igen.. hehe.. sen efter det runt halv 12 så åkte jag till Farmor och var där till 20 över 1 typ.. så åkte jag till stallet igen å gjorde klart allting.. så gick jag hem å sen har jag bara suttit här typ.. :/ jag vill verkligen gå ut.. men nej då.. det är ju så jävla piss snö!
ikväll händer inte mycket.. ska bara vara hemma å spela tv spel.. det enda jag orkar göra nu känns det som.. pyttsan.. hatar den här tiden.. verkligen.. sur nedgång är vad det är...



Jag saknar dej</3

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0