mc donalds!

Ush jag mår verkligen jätte dåligt.. käkade på donken igår och jaa.. det gick ner.. smakade inget konstigt eller så.. men efter 5 timmar började jag få jätte ont i magen.. mådde illa.. osv.. spelade inroll om jag gick ut, vilade, satt eller stod upp.. Somnade kl 21 och vaknade 22:03 av att jag var tvungen att spy.. Jag hatar att spy så försöker att inte göra det.. men nu ville jag verkligen å det gick inte! tänkte på jätte flödig mat och cajsas pizza hon la i stallet osv.. men nej.. det gick inte... så letade reda på en hink och gick å la mig..
kl 06:45 vaknade jag av klockan, måde hur bra som helst tills jag ställde mig upp.. ehe.. gick å släppte ut hästarna har nog slagit världs rekord i att vara seg.. 5 hästar på 50 min.. x) det tog nog längre tid att släppa ut dom idag än vad det gör när man är bakfull.. haha.. :P

iallafall så har jag jätte ont i magen men mår inte illa iallafall.. känner mig bara lite seg men det gör jag ofta.. ska slå på en film tror jag och slänga mig i sängen.. kanske äta lite frukost? känner mig inge hungrig dock.. =)


idag händer inte mycket.. ska softa och sova sen blir det väl stallet kanske om jag är piggare? tror inte jag orkar men ändå.. vill träffa Mantha! :D

Kommentarer
Postat av: iskko

är inte det dumt?

2009-03-27 @ 09:39:11

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0