Magsjuka..

jaa, magsjuka är vad som har gått i familjen.. först jimmys kusins (tremänning? kanske?) barn, sen Emil, sen hela familjen på kornvägen, sen Emil igen, Helena, Jimmy och sen Anne-Lie och Julia.. Jag och Pappa har klarat oss än så länge.. jag vägrar bli sjuk nu! GAAH!! när jag skriver här så kommer jag på hur mycket jag har kvar att göra..
Packa kläder, tvätta ännu mera, dricka kaffe, njuta av solen, säga hej då till Elliotten, njuta av solen lite till, duscha, diska osv osv..

Jag saknar verkligen dig min vän.. jag hoppas verkligen att vi fortf. är vänner.. utan dej skulle jag inte finnas idag.. ärligt.. det var du som fick mej att stå.. damit.. jag älskar dig..

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0