Lördag morgon

Pappa väckte mig vid 6-7 av att han donade i köket..  tur för han att jag somnade om och vaknade 20 över 8...
Käkade och gjorde mig klar för att gå till stallet.. så nu har jag städat som inniii.... =) bläh...

Nu sitter jag här å väntar på att kl ska bli så mycket att jag kan åka till stallet igen.. har ingenlust att vara här.. finns inget kul å jag känner mig instängd.. min mobil ligger här brevid och durrar av lågt batteri... lajk i care? jag har ingen laddare här.. ingen plattång... det är faktikst illa...  nu ringer det.. Det ringer.. SVARA!!!!!!!!!! tur detta auto sparas.. hehe =)



åhå.. ser man på.. det var en icke full Baso som ringde.. han bad mig nämna det.. faktiskt.. å jag skulle inte säga att han var på toa 2 ggr å att han pratade med kaffe bryggaren och ropade på dammsugaren! faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Baso

hahahaa :p

2009-03-28 @ 19:38:40
URL: http://www.Baso.nu

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0