Linser...

jaa.. man ska aldrig bli förvånad.. jag har haft sådan jäkla huvudvärk i flera dagar och jag har knappt sett någonting på tvn heller.. iallafall så kom jag ju på varför det har varit så.. tack vare pappa, han hade satt sina linser på fel öga, asså vänster lins på höger öga och tvärsom.. då dök den jätte braiga idén upp att jag skulle testa byta mina.. :) så sagt och gjort. jag bytte väl då.. å gissa  vad.. jag såg hur bra som helst.. Dom på Synsam hade märkt dom fel.. så i 12 dagar har jag gått med Linserna fel! duktigt.. nu ser jag tillåmed vad jag skriver och kan läsa vad det står på kalendern.. :D jag känner mej befriad.. haha.. dock kommer nog inte min huvudvärk försvinna bara sådär utan den kommer nog dröja ett tag innan den försvinner!

nej nu ska jag ta något att käka.. pusshejs!:)

Kommentarer
Postat av: alle

haha, sådant där brukar man märka!

2009-03-11 @ 20:43:24

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0