Baid ashita

Ush.. 2 timmar av mitt liv har gått åt för att se en dåligt film.. jag rekomenderar den verkligen inte.. ush! finns det något värre än en dålig film man hoppas ska vara bra?:S jag hoppas verkligen att Chakushin ari är bättre och jämnar ut mitt dåliga humör med marken..

Jag ringde mamma för kanske 30-40 min sen.. bad henne skynda sig på.. jag är hungrig! hon skulle skynda sig.. oh jaa.. nu håller jag på att hungra ihjäl här ska jag få be om att få tala om.. hon är elak.. >/

idag har det varit chill.. har varit ute för det mesta, det har ju varit sol.. och även fast det har blåst har det varit riktig skönt... =) bara -3'   härligt! nu känns det verkligen att våren är på väg.. :D
Grattis karro till jobbet.. håller tummarna för dej nu!


Filmen sög röv så se den inte..!


Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0