trött

ush... jag är jätte trött.. jag vaknade 5 idag gick till stallet å släppte ut hästarna..så gick jag hem och somnade om.. vaknade 11 av att pappa stod i dörren å ropa.. har ett svagt minne om han frågade om jag kunde stoppa tv? jag vet inte.. kanske har drömt men ah:S

igår var jag å anna in till stan.. jag fyllde i min tatuering och sen så gick vi på engel å tog en "fika", vi säger fika för igentligen var det focaccia m latte (cola för annas del:P) men nu är det fika..
letade efter en bikini överdel, å efter typ 20 affärer hittade jag en inne på Intersport.. :D nu är jag redo för utomlands resan!
Så tog vi bussen hem (första gången jag åkt buss sen typ, 1an-2an?) så satt vi å snackade skit om allt möjligt.. hoppade av i stallet för jag skulle köpa BoT paddar av malin :) så gick vi hem till mig å lagade mat..
woho..

sen då? jag vet faktikst inte.. haha...

Så jävla kung!

Kommentarer
Postat av: jessica<3

Haha aaa :D

2009-06-13 @ 12:42:08
URL: http://fiaslillasyster.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0