trött & sliten

hoppträningen idag gick jätte bra! super nöjd med ponnyn även fast han bockade å for hit å dit... Jag har verkligen Saknat att hoppa fast jag är rädd efter att jag ramlade av på honom mitt in i hindret.. jag är super nöjd med mig själv också.. då jag har kommit över min rädsla lite nu.. vet inte hur högt det var men kan tippa på 60 cm? =) inte har jag ont i knä å rygg heller.. :D

Det ska alltid hända något när jag hoppar honom... senaste gångerna har jag hållit på att åka av varje gång.. hade han lagt av de 5e bocksprånget så hade jag åkt av idag.. men han var snäll å stanna.. jag verkligen kramade honom runt halsen för att inte åka av hade skänkeln på sadel fint va? synd ingen filma haha ;) ligga till höger bara sådär å krama hästen mitt i uppvärmningen :D
jag är inte ett dugg sur på honom för jag vet han tycker det är kul att hoppa.. å vill inte förstöra det för honom.. =)


nej nu ska jag sova ska upp å släppa ut hästarna kl 5 imorgon bitti >(
7, 14 & 23 dar kvar:*

Kommentarer
Postat av: Anna

duuktii påånii^^

2009-06-25 @ 02:06:25
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0