Stolt!

Jag är mäktigt stolt över Elliot idag... Jag trode vi skulle ha jätte mycket problem.. men jag fann bara ett..
Det skulle verkligen vara jätte kul att få åka iväg på en kurs med honom.. så vi kan visa alla att min skabb,fula,feta idiot till ponny kan vara ALLT! Jag har Aldrig sett honom sådär som jag såg han idag.. avslappnad(!), tuggandes med sänkt huvud.. Mitt i paddocken, ingen grimma, ingenting.. stod där rätt upp och ner..
Jag är så sjukt kär i den hästen så det inte är klokt... han ska bli min pansionär!:D kan ingen ge mig 23 tusen nu?
jag fick iallafall.. efter mycket om och men.. dra pisken över hans bakben.. :) mitt största och viktigaste mål är att han ska lära sig att långpisken inte är farlig.. Det kommer ta tid.. men jag har all tid i världen att ge honom.. bara han kommer lita på mig till 100%.. och stå stilla när man piskar i backen etc.
Han är duktig mitt hjärta.. även om han är okoncentrerad ibland..

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0