Incest är bäst på Fest!

Hela Jonsson släktet ägde hotellet igår! :D japp, jag är en jonsson oxå.. inte bara en tiger.. 
tiger tillvardags och när det är fest kommer jonsson fram.. :P min bror får oxå vara med på ett hörn fast han inte är någon jonsson.. å jag såg han inte heller men jag vet han var där.. kul var det iallafall...
å jag visste inte alls att Hasse kunde dansa! men nu vet jag.. :)

Mitt drakbåts-ragg försvann ? ingenaning om vart han tog vägen.. jag har ju tydligen samma ragg varje år har jag hört..:P
inte mig emot.. Seb är min bästa vän.. så jag skiter i vikket, han kommer alltid tillbaka :D

så i morse när jag vaknar är det fullt i blod i min säng.. hm imorse? okej för 1 timme sen kanske.. wtf är min tanke typ.. det visar sig att mitt fula sår på axeln har gått upp.. hur det nu kan göra det.. x) men det har det gjort iallafall.. så jag tänker byta allt i min säng.. är lite seg idag så kommer inte hända förns ikväll säkert.. ^^

Kommentarer

Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0