idag ? imorgon?

jaa... idag gick jag upp 5... solen sken.. äntligen var min tanke... men när jag släppt ut alla hästarna kom det spöregn.. varför kan det inte vara fint väder? det var bara att gå hem igen i regnet.. så somnade jag till kvart över 11.. suck... jag kommer inte kunna somna idah iallafall...

Jag fick se Elliot idah... han ser hemsk ut nu i den fina manen vi jobbade fram.. å människan kan ju inte ens rida.. inte E, hon vet jag ju varför.. men att M, inte kan rida börjar jag fundera på varför? Jag ska iallafall fråga om jag får sno med mig Elliot i en hel vecka ner till Hällekis på NH träning... eftersom det var bestämt förut så hoppas jag dom går med på det.. annars får jag väl avboka :(

Dagen har varit slö i allmänhet.. bara städat å donat..

Kommentarer
Postat av: Anna

ja stackarn ser hemsk ut i manen x)

2009-06-04 @ 01:21:26
URL: http://annapannalingonkanna.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling med jättefina vinster


Jag vet att du vill:

va heteru?:
äru en fisk?

E-postadress: (jag kommer bara se den)

Din blogg?:

Skriv!:

Trackback
RSS 2.0